Doorzoek deze site: Wat zijn wij aan het doen?
29 november 2006 U heeft het klacht-formulier ingevuld op ConsuWijzer.nl met de volgende gegevens: Achternaam: van Reenen Voorletters: MFE Geslacht: Man Postadres: Minckelersweg 8-101 Postcode: 2031 EM Plaats: Haarlem Land: Nederland Telefoon: 0031630646049 E-mail: chielie@xs4all.nl --------------------------------------------- Onderwerp van uw klacht: Geldklopperij Betrokken bedrijf: KPN Uw klacht: Heb Digitenne. Is overgenomen door KPN. 27 november nieuwe zenderindeling. Kreeg brief, moest ontvanger resetten en opnieuw kanalen scannen. Meerdere keren gedaan. Altijd 1 van 2 mogelijke resultaten: of kanalen 4 t/m 7 en 9 deden het niet, of kanalen 8 en 12 deden het niet. Klachtenlijn KPN voor digitale tv gebeld (09000244). 10 ct per minuut, zeker 10 minuten in de wacht gehangen (totale gespreksduur 15 min, 5 sec). Toen doorverwezen naar duurder nr (09003453456): 15 ct per minuut. Langer in de wacht gehangen (totale gespreksduur: 23 min, 27 sec). Mij werd uitgelegd dat mijn type ontvanger (Strong) een tot nog toe onopgelost probleem heeft waaraan wordt gewerkt door technici, en dat ik bericht zal krijgen zodra er een oplossing is. Ik ben dus a. niet daadwerkelijk geholpen en b. zo'n 5 euro lichter. Het is vooral dat laatste dat mij onnoemelijk stoort en mij doet sparen voor een schotel-antenne. |